donderdag 13 augustus 2009

Tevka & Pelle op pensioen

Gisteren zijn Pelle & Tevka geopereerd, ze kunnen nu rustig herstellen en dan genieten van hun rustige leventje als knuffelkatjes, wat ze het liefst van al zijn ;-)
Tevka mag daarna bij Ghitta & Goran( haar kindjes) gaan wonen, als ze volledig terug op krachten is, daar ik niet al m'n kastraatjes zelf kan bijhouden hoe graag ik dat ook zou willen! Ik geef ze dan liever aan mensen die ik ken en dat ik weet dat ze een goede thuis krijgen! En kunnen genieten van al de aandacht die ze verdienen.

Ondertussen is Pelle zijn bezoekje bij de dierenarts gisteren al weer vergeten, want hij doet gewoon terug z'n ding en speelt alweer met Lango.
Tevka voelt haar nog niet zo best, ze slaapt bijna de hele tijd, en heeft nog niet zoveel willen drinken en eten, zo hopelijk doet ze het binnen een paar dgn ook wat beter. Het is dan ook een zwaardere operatie voor de dametjes als voor de heren.
Maar ze is hier in goede handen, zo ik verzorg haar met de beste zorg die ik haar kan geven en hopelijk knapt ze snel op.

Geen opmerkingen: