dinsdag 12 januari 2010

Kittens Pia 4 weken oud




Wij zijn deze week begonnen met al wat vleesje aan te bieden aan de kleintjes en het gaat redelijk goed. Jinty is nog altijd haantje te voorste en eet al zelf van het schaaltje, Jari en Jenca eten nog het liefst van m'n vinger. En ze hebben al scherpe tandjes want ik heb ze al gevoeld ;-))

Aan de gewichtjes is dit ook al duidelijk te zien dat Jinty al wat meer eet, want zij is de zwaarste, maar de andere zullen het wel snel door hebben, ze vinden het alvast lekker.

Ze zijn ondertussen ook verhuist van de bench naar het rennetje zodat ze lekker kunnen rondlopen, en zo heeft Charmy ook haar plekje, want zij loopt op haar laatste weekjes met al een mooi rond buikje.

Zo het wordt hier weer heel gezellig met zoveel leven in huis als ze binnenkort allemaal rondrennen ;-)

Zaterdag verwachten we ook de eerste bezoekjes voor de kleintjes.

Hier weer een nieuwe fotoshoot.

2 opmerkingen:

els zei

ze zijn echt wel schattig mijn voorkeur gaat nog altijd naar jinti wat een mooike.Ik ben er weer helemaal verliefd op.Is benieuwd wat charmy gaat krijgen het zullen ook weer wel schoontjes worden.Heel veel grtjes

Von Ashna zei

ja ze zijn echt schattig en vragen zelf al voor te pakken en dan lekker te kroelen op schoot. Ik geniet hier zo van, net mijn boelekes ;-)

groetjes Wendy