dinsdag 19 januari 2010

kittens Pia 5 weken oud




De kittens eten ondertussen al zelf hun vlees of vis van het bordje en spelen naar hartelust in hun rennetje. Ook doen ze soms al mooi hun plasje op het kattenbakje.
En roepen soms ook echt al om gepakt te worden en hangen dan aan het gaas te miauwen, het zijn echte knuffeltjes. Wij genieten ervan.

Van het voorbije weekend is ook het eerste kittenbezoek geweest en Jenca en Jari hebben al een goede toekomstige thuis gevonden, Jinty zoekt nog lieve baasjes die haar super willen verwennen en haar leuk vinden ondanks haar korter staartje, want het is een schat van een poesje.

hier alvast weer een leuke fotoreeks van het drietal.

2 opmerkingen:

els zei

hoi wendy naar jullie site komen kijken is wel niet goed voor mij eigenlijk.Het kriebelt overal zeker als ik zie dat mijn favoriet jinty nog een baasje zoekt.Maar plaats he plaats heb ik te kort het zit nu al goed vol op de katte paal.Al geniet ik alle dagen van men kroost.
Grtjes

Von Ashna zei

hahaha, ik ken dat gevoel, dat is nu het echte Noorse Boskatvirus!

Nog een dikke knuffel aan m'n schatjes daar allemaal!

groetjes Wendy